Reacties
Reacties 151 - 200 van 530
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Walter van den Brink | Succes en veel plezier op je laatst dag 👋 | 10 okt. '22 |
| Menke Plate | Zal wel even slikken zijn … de laatste meters …… | 9 okt. '22 |
| Lenny | Wat een geweldige reis. | 9 okt. '22 |
| Tilly | Gelukkig ben je niet neergeschoten door de jagers,… | 9 okt. '22 |
| Veronique Stern | Nog even genieten maar! 😘 | 9 okt. '22 |
| Hermien | Veel plezier! | 8 okt. '22 |
| Annette | Succes nog, je laatste 2 wandel dagen. | 8 okt. '22 |
| Debora | Wat geweldig Antoinette! 😘 | 7 okt. '22 |
| Nelleke | Toppertje 😘 | 7 okt. '22 |
| Hermien | Wat fantastisch dat je je tocht volbracht hebt. | 7 okt. '22 |
| Helen | Mooie afsluiter Antoinette, ik heb je met plezier… | 7 okt. '22 |
| Silke | Gefeliciteerd Antoinette!! You did it! Wat een prestatie,… | 7 okt. '22 |
| Eric-Jan | Je bent ook een tof wijf!😘 | 6 okt. '22 |
| Lidwien | Ik vraag me af of je vandaag dan geen zin/drang hebt… | 6 okt. '22 |
| Lidwien | Een hele dikke digitale knuffel, een vreugdedans en… | 6 okt. '22 |
| Carlo willems | En of je trots mag zijn. Wat een prestatie. Geniet… | 6 okt. '22 |
| Jeanette de Vries | Wat een mooie reis! Geweldig!! | 6 okt. '22 |
| Tineke Slot | Lieve Antoinette, ik heb de link van deze blog gekregen… | 6 okt. '22 |
| Erik te Loo | Tja… wat zeg je nou tegen een pelgrim die in Santiago… | 6 okt. '22 |
| Tilly | Wat een fantastische reis! Moeilijk om je gevoel onder… | 6 okt. '22 |
| Kristine | Wat gaaf!!! 800 km! Echt gefeliciteerd! Vet goed gedaan!… | 6 okt. '22 |
| Alissa | Wat een prestatie Antoinette! | 6 okt. '22 |
| Marian | Ik verklaar je nog steeds als ‘jij bent niet wijs’… | 6 okt. '22 |
| Roel | Wow, supertrots op je. Mooi emotioneel verhaal, krijg… | 6 okt. '22 |
| Lenny | Gefeliciteerd Antoinette. Wat een mooie reis en geweldige… | 6 okt. '22 |
| Els | Fantastisch, Antoinette. Proficiat! | 6 okt. '22 |
| Caroline | Geweldig!! Ik ben benieuwd naar je eindverslag maar… | 6 okt. '22 |
| Esther | Top prestatie, gefeliciteerd 🥳👏 | 6 okt. '22 |
| Annette | Yessssss. Chapeau👏! | 6 okt. '22 |
| Debora | Ohhhh wat ontzettend gaaf! Wat heb jij dit goed gedaan!!!… | 6 okt. '22 |
| Kristine | Vet dit! Gefeliciteerd! Het is je gelukt! Zelfs met… | 6 okt. '22 |
| Martijn | Gefeliciteerd! En nu gaat het beginnen… 😃 | 6 okt. '22 |
| Peter smits | Prachtig! En nu genieten van je prestatie en inzichten | 6 okt. '22 |
| Marleen | Zo ongelooflijk trots op jou! You did it!!! | 6 okt. '22 |
| Corine | Gefeliciteerd Antoinette, wat een prestatie en belevenis..… | 6 okt. '22 |
| Carina | Gefeliciteerd! Prachtige prestatie!!😘 | 6 okt. '22 |
| Eddy | Gefeliciteerd, wat een knappe prestatie. Neem ook… | 6 okt. '22 |
| Bregtje | go girl! you rock! wat een fantastische prestatie! | 6 okt. '22 |
| Ingrid | Zo trots op jou😘. Wat een mooie belevenis. | 6 okt. '22 |
| Gertruud | T R O T S op jou! 🙏🏻💙 | 6 okt. '22 |
| Tilly | Yeah!!!!!! ❤️ | 6 okt. '22 |
| Marcel | Wat een topper. Wat een avontuur. Wat een belevenissen.… | 5 okt. '22 |
| Annette | Ik ben nu al trots op je. En vandaag mag je dan Santiago… | 5 okt. '22 |
| Marianne Brouwer | grote bewondering voor je Antoinette.......morgen… | 5 okt. '22 |
| Carlo willems | Chapeau, chapeau en nogmaals chapeau. | 5 okt. '22 |
| Jiska | Geniet ervan morgen. Topper! | 4 okt. '22 |
| Veronique Stern | Wat moet dat bijzonder voelen, dat je nu je doel in… | 4 okt. '22 |
| Menke Plate | Bijna !!! X | 4 okt. '22 |
| Gertruud | 🙏🏻💙 | 4 okt. '22 |
| Eric-Jan | Bijna daar en nog steeds aan het genieten. Wat moet… | 4 okt. '22 |


- Dave: Gefeliciteerd Antoinette!…
- Kristine: Gefeliciteerd!!!
- Tilly: Bij het lezen, vloeien ook…
- Caroline: Fijn dat het weer zo'n…
- Liesbeth Stallmann: Geniet nog even en dan lekker…
Alle reacties »