Of toch niet...

18 augustus 2020 - Barneveld, Nederland

Helaas moet ik jullie, lieve volgers, teleurstellen. Nog geen mooie belevenissen van mij om te volgen vanaf volgende week. Vanwege nieuwe code oranje gebieden in Noord Spanje heb ik gisteren besloten mijn Camino voor nu te annuleren.

De teleurstelling is enorm groot. Een paar weken geleden voelde het anders. Ik had het rotsvaste vertrouwen dat ik ooit in mijn leven de Camino zou lopen, als het niet dit jaar zou zijn, dan wel volgend jaar of later. Ik voelde daar nog geen emoties bij. Dat vertrouwen heb ik nog steeds. Maar ik was er zo dichtbij, mijn backpack klaar in de gang en in gedachten liep ik er al. Nu voelt het als afscheid nemen van iets heel dierbaars. En dat doet pijn voor nu.

Het voelt goed dat zoveel lieve mensen zich al hebben aangemeld om mij te gaan volgen. De Camino wacht op me. En als het moment daar is dan zullen mijn voeten mij dragen op de weg naar Santiago de Compostela.

1. Roel Scheuter:
    18 augustus 2020
    Dat is jammer zeg, hoop voor je dat je op een later moment, als die verrekte Corona weg is, dit avontuur weer kan oppakken!
  2. Willy Hardeman:
    18 augustus 2020
    Heel erg jammer, maar een wijs besluit. Sterkte!
  3. Walter van den Brink:
    18 augustus 2020
    Ach wat vervelend Antoinette. Je had er zo naar uitgekeken.
  4. Maaike:
    Echt jammer!!
    Maar gelukkig blijft het pad wel op jou wachten!!
  5. Caroline:
    18 augustus 2020
    Super jammer; ben je helemaal opgeladen en voorbereid, komt deze anti -climax. Begrijpelijk dat je dit moest besluiten, wel heel zuur! Op naar 2021!
  6. Elly:
    18 augustus 2020
    Wat een teleurstelling zeg. Veel sterkte met het verwerken. Hopelijk gaat het volgend jaar wel door.
  7. Klaas Veldman:
    18 augustus 2020
    Zeer teleurstellend voor ons (volgers), maar uiteraard vooral voor jou. Volledig bepakt en bezakt klaar staan en dan, door omstandigheden waar je nul invloed op hebt, niet af kunnen reizen. Heel sneu!
  8. Peter:
    19 augustus 2020
    Hoi antoinette heel jammer en heel verstandig, mijn in Spanje wonende dochter meldde al dat er veel hostels gesloten zijn. Maar het is slechts uitstel. Er komt een nieuw moment! Hartelijke groet. Peter
  9. Bettine:
    19 augustus 2020
    Ahhh nee, wat balen! Ik weet zeker dat het mede door jouw sterke wil het je zeker een keer gaat lukken!!💪🏻💪🏻
  10. Marcel:
    24 augustus 2020
    Een lastig, moedig en wijs besluit. Maar het gaat je zeker een keer lukken.
  11. Martijn:
    25 augustus 2020
    Wat jammer, Antoinette. Maar de camino loopt niet weg, gelukkig.