Dag 10 Palas de Rei - Melide

16 oktober 2023 - Melide, Spanje

Een niet zo'n lange dag vandaag. We lopen maar 15km!
Ik loop vandaag met Joost en we hebben het tempo er lekker in. Het miezert een heel klein beetje. Ondanks dat gaat het jackje al snel uit en loop ik in mijn tshirt. Maar het weer nodigt niet uit om lekker even ergens te gaan zitten.
We kletsen lekker wat weg en dan gaat de tijd snel. Onderweg komen we de anderen van de groep een paar keer tegen.

20231016_111835

Aan het begin van Melide duiken we een barretje in om wat te lunchen. Sofie en Gino zijn daar al. Grappig genoeg druipt uiteindelijk, zonder dat we het hebben afgesproken, iedereen van de groep daar binnen.

20231016_121653

Ik geniet van een heerlijke omelet met frietjes en sla. Daar kan ik tot vanavond wel op teren.

20231016_122851

Na het douchen besluiten we met een paar mensen een wasmachine en droger te delen. Het is zo vochtig buiten dat met de hand wassen geen optie is.

Als ik terugkom van de droger zitten er wat mensen van de groep wat te drinken. Ik sluit aan om vervolgens nog een hele tijd te blijven zitten.

Een hele groep gaat samen koken. Ik heb daar niet zo'n zin in en met Ignace en Anoush gaan we ergens in een restaurant een hapje eten. Lekker eten, een glaasje wijn en een goed gesprek zijn ingrediënten voor een fijne avond samen.

Morgen weer een nieuwe dag!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Anita:
    16 oktober 2023
    Geweldige verhalen weer Antoinette!
  2. Annette:
    16 oktober 2023
    Zo mooi te lezen hoe je weer geniet.
  3. Tilly:
    17 oktober 2023
    Mooie dag gehad zo te zien/lezen. Hopelijk gaat het beter met je qua hoesten, zodat je ook wat slaap krijgt 's nachts.
  4. Ingrid:
    17 oktober 2023
    Weer mooie herinneringen gemaakt vandaag